One man with courage is a majority.

Wonder is the beginning of wisdom

Monday, April 3, 2017

Recunostiinta

Stuttgart, 3 aprilie 2017,

Cateodata uit cat de multe lucruri bune sunt in viata mea

Sunt bucuroasa ca nu am alergii si pot mirosi parfumurile florilor si ale copacilor primavara

Sunt o norocoasa ca am un balcon plin de verdeata cu canapea si ma pot bucura de soare si de aerul curat (caci in fata casei nu trece nici o strada cu trafic iar la doua case mai in deal incepe padurea)

Sunt bucuroasa ca am un acoperis deasupra capului si inca are in el multe lucruri dragi mie

Sunt bucuroasa ca am haien frumoase si mai bucuroasa ca imi pot face singura altele

Sunt bucuroasa sa vad cum cresc sub ochii mei rosii si ardei, menta si leustean, zmeura si capsuni
Si mai bucuroasa sa le pot savura

Sunt foarte norocoasa ca in fiecare zi imi pot face plimbarea pana si de la serviciu pe un drum ce ma poarta printre gradini si lanuri

Sunt foarte norocoasa ca pot intelege si comunica cu oameni in mai multe limbi
si ca pot citi carti din diferite culturi

Sunt foarte bucuroasa ca sunt sanatoasa

Sunt foarte bucuroasa ca pot citi, ca stiu ca exista foarte multa informatie utila si ne e la indemana, doar sa o cautam

Sunt bucuroasa ca pot calatori, ca ma pot misca in voie, ca ma pot apleca, ridica si dansa

Sunt bucuroasa ca am putut sa fac si sa experimentez multe din lucrurile pe care mi le-am dorit:
sa pictez pe matase, sa fac felicitari de hartie decupata, sa imi fac o mica gradina, sa investighez algoritmi, sa modelez lut, sa croiesc, sa fac yoga

Sunt bucuroasa pentru bucuriile pe care le-am avut dar si pentru tristetile pe care le-am depasit

De continuat ...

No comments:

Post a Comment